Jornades Culturals

Aquest any hem dedicat les Jornades Culturals a la nostra ciutat, Barcelona. Cada cicle ha treballat un àmbit diferent: Educació Infantil ha treballat la Festa Major, per això els noms de la classes hi estan relacionats. Cicle Inicial ha treballat Antoni Gaudí i el Modernisme, Cicle Mitjà, alguns edificis emblemàtics de la ciutat, i Cicle Superior la seva història, geografia, ocells i arbres.

El divendres 9 de març vam fer les actuacions de cloenda i les famílies han pogut visitar l’exposició de treballs de tota l’escola, fets des de totes les àrees. Volem agrair a l’escola de sardanes “La Palmera” que vinguessin un matí per ensenyar a tots els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è a ballar sardanes, i la seva assistència i col·laboració a la jornada de cloenda. I com no, a l’exhibició que ens van fer per acabar amb una tarda rodona!

Si cliqueu a la imatge podreu veure la resta de l’exposició.