Instruccions generals curs 2022-23

Benvolgudes famílies us volem informar d’algunes instruccions general pel curs 2022-23.

1- L’horari lectiu és: – Del 5 al 30 de setembre de 2022: Infantil i primària de 9h a 13h.
De 15 a 16 hores s’ofereixen les “tardes de lleure educatiu”

-Del 3 d’octubre al 1 de juny de 2023:
INFANTIL: Matí 9 a 12,30h
Tarda 15 a 16,30h
PRIMÀRIA: Matí 9 a 13h
Tarda 15 a 16:30h

– El 21 de desembre de 2022 i del 6 al 22 de juny de 2023:
Infantil i primària Matí: 9 a 13h

Durant el curs 2022 – 2023 tindran la consideració de període de vacances escolars:
– Nadal: del 22 de desembre de 2022 al 8 de gener de 2023, ambdós inclosos.
– Setmana Santa: del 3 al 10 d’abril de 2023, ambdós inclosos.

Dies festius de lliure disposició acordats pel Consell Escolar:

• 31-10-2022
• 09-12-2022
• 20-02-2023
• 17-03-2023
• 02-06-2023

2- Cal notificar les faltes d’assistència previstes per escrit als tutors/es.

Quan es produeixi una falta d’assistència imprevista s’ha de trucar a l’escola a primera hora, i justificar-ho després per escrit al tutor/a.

Quan es tanqui la porta de sortida tots els alumnes que restin al centre s’incorporaran al servei de Ludoteca de l’AFA i hauran d’abonar l’import corresponent.

3. Els encàrrecs els podeu donar a la conserge. Si cal, la mestra es posarà en contacte amb la família.
No es pot accedir a les classes sense concertació prèvia amb la mestra.

4. L’escola no pot acceptar nen/es malalts, amb febre o malalties contagioses (varicel•la, conjuntivitis…). Si un alumne/a es troba malament o té febre, es comunicarà a la família i l’haurà de venir a buscar. En cas de tenir polls les mesures a prendre són les mateixes.

5. Comuniqueu-nos sempre els canvis de telèfons, d’adreça i de correu electrònic.

6. En el cas que un alumne/a hagi de fer règim, o tingui alguna lesió o malaltia que no aconselli l’activitat física, etc…, caldrà que porti una nota signada pel metge.

7. Per a la realització de l’activitat d’Educació Física cal portar la roba adequada i sabatilles per al gimnàs.

8. Es recomana l’ús de xandall de l’escola quan es facin activitats col•lectives (Educació
Física, sortides, colònies, piscina…)

9. Al llarg del curs es fan sortides per completar l’aprenentatge (visites culturals, activitats esportives, audicions, colònies…). El claustre considera que són activitats importants per a la formació dels alumnes i que haurien d’assistir-hi. Aquestes activitats formen part del Pla Anual que aprova el Consell Escolar. Si l’alumne/a no hi assisteix cal justificar-ho per escrit.
La família ha de lliurar a la mestra l’autorització per fer l’activitat corresponent.

10. Els alumnes que per qualsevol motiu (visita mèdica, gestions personals…) no puguin assistir a les classes del matí, si volen quedar-se al menjador, hauran de comunicar-ho a l’escola abans de les 10h. del matí.

11. Tota la roba esportiva de l’escola i les bates les trobareu a l’AFA i a “Confecciones La Palma” carrer Marià Aguiló 109. Tel: 93-3006553- 93-2252885.

12.L’escola no pot administrar cap mena de medicament a l’alumnat. En cas estrictament necessari caldrà la indicació per escrit d’un metge i la dosi individual que cal administrar. Tant la recepta com la dosi s’haurà de lliurar a la conserge del centre cada dia. L’escola en cap cas administrarà la primera dosi.

13. Els alumnes surten de l’escola al finalitzar l’horari lectiu.
Entenem que les famílies es fan càrrec dels seus fills/es a partir d’aquestes hores. En cas de no poder arribar a recollir-los a l’hora de la sortida, cal avisar telefònicament al centre per tal de retenir al nen/a.

14. Per esmorzar cal evitar al màxim les pastes fabricades industrialment, ja que tenen poc valor nutritiu. No han de portar cap mena de postres làctics (iogurts, cremes…), ni sucs. Recomanem que portin un petit entrepà o fruita.