Informacions generals del curs 2023 – 2024

INFORMACIONS INICI DE CURS

1 Horari lectiu:

– Del 6 de setembre de 2023 al 4 de juny de 2024:

MATI de 9h a 12:30h.

TARDA de 15h a 16:30h.

– El 20 de desembre de 2023 i del 5 al 21 de juny de 2024:

MATI  de 9h a 13h.

Durant el curs 2023 – 2024 tindran la consideració de període de vacances escolars:

– Nadal: del 21 de desembre de 2023 al 7 de gener de 2024, ambdós inclosos.

– Setmana Santa: del 23 de març al 1 d’abril de 2024, ambdós inclosos.

Dies festius de lliure disposició acordats pel Consell Escolar:

• 13-10-2023
  • 07-12-2023
  • 12-02-2024
  • 17-05-2024

2. Cal notificar les faltes d’assistència previstes per escrit als tutors/es a través dels seus correus electrònics.

Quan es produeixi una falta d’assistència imprevista s’ha de trucar a l’escola a primera hora, i justificar-ho després per escrit al tutor/a.

Quan es tanqui la porta de sortida a les 16:30h tots els alumnes que restin al centre s’incorporaran al servei de Ludoteca de l’AFA i hauran d’abonar l’import corresponent.

3. Ésser puntual és una norma d’educació bàsica. Aquesta és una virtut que cal ensenyar des dels primers anys de vida. És un hàbit que cal treballar a casa junt amb la resta de normes i costums que ajuden a establir els nostres horaris i la nostra manera comportar-nos en societat.

A l’escola, com en qualsevol altre lloc, tenim us horaris i unes normes que hauríem de complir tots i totes. Comencem a les 9  i sortim a les 16:30 hores i això vol dir que hem de ser puntuals tant a les entrades com a les sortides de l’escola.

Per aquest motiu us demanem que ho treballeu a casa, que mireu de ser puntuals, ja que quan un alumne arriba tard destorba a la resta de la classe. Però sobretot: quan un alumne arriba tard, ja comença malament el dia, li costa concentrar-se.

Esperem, doncs, que feu un esforç per arribar puntuals. Per respecte als altres alumnes, per respecte als mestres i a l’escola, però sobretot: per respecte a l’educació del vostre fill/a.

4.  No es pot accedir a les classes sense concertació prèvia amb la mestra. Els encàrrecs urgents els podeu donar a la conserge. Si cal, la mestra es posarà en contacte amb la família.

5. L’escola no pot acceptar nen/es malalts, amb febre o malalties contagioses (varicel·la, conjuntivitis…). Si un alumne/a es troba malament o té febre, es comunicarà a la família i l’haurà de venir a buscar. En cas de tenir polls les mesures a prendre són les mateixes.

6. Comuniqueu-nos sempre els canvis de telèfons, d’adreça i de correu electrònic.

7. En el cas que un alumne/a hagi de fer règim, o tingui alguna lesió o malaltia que no aconselli l’activitat física, etc…, caldrà que porti una nota signada pel metge.

8. Es recomana l’ús de xandall de l’escola quan es facin activitats col·lectives (Educació Física, sortides, colònies, piscina…)

9. Al llarg del curs es fan sortides per completar l’aprenentatge (visites culturals, activitats esportives, audicions, colònies…). El claustre considera que són activitats importants per a la formació dels alumnes i que haurien d’assistir-hi. Aquestes activitats formen part del Pla Anual que aprova el Consell Escolar. Si l’alumne/a no hi assisteix cal justificar-ho per escrit.

10. Els alumnes que per qualsevol motiu (visita mèdica, gestions personals…) no puguin assistir a les classes del matí, si volen quedar-se al menjador, hauran de comunicar-ho a l’escola abans de les 10h. del matí.

11. Tota la roba esportiva de l’escola i les bates les trobareu a l’AFA.

12. L’escola no pot administrar cap mena de medicament a l’alumnat.  En cas estrictament necessari caldrà la indicació per escrit d’un metge i la dosi individual que cal administrar. Tant la recepta com la dosi s’haurà de lliurar a la conserge del centre cada dia. L’escola en cap cas administrarà la primera dosi.

13. Per esmorzar cal evitar al màxim les pastes fabricades industrialment, ja que tenen poc valor nutritiu. No han de portar cap mena de postres làctics (iogurts, cremes…), ni sucs. Recomanem que portin un petit entrepà o fruita.