Halloween i la Castanyada a CI

Com ja heu pogut veure al vídeo, aquest any per fi hem pogut tornar a rebre a la Castanyera, menjar castanyes amb els nostres padrins i ballar cançons tots/es plegats.

A més a més, els nens i nenes de primer vam fer un collaret per ballar davant de tota l’escola i també vam crear una castanya gegant. Els i les alumnes de segon vam pintar un davantal com el de la Castanyera amb els colors de la tardor i vam fer panellets de plastilina que ens van quedar molt bonics.

Durant la classe d’anglès vam aprendre sobre la festa de Halloween i vam crear un ghost a primer i una pumpkin a segon. Les podrem fer servir per decorar les nostres cases.

Si feu clic al nom de la classe podreu veure un recull de fotografies

1r A – Tarongers

1r B – Mandariners