Fi de curs 2021-22

Doncs sí, ja hem arribat al final d’un altre curs que ha estat intens i amb molts canvis: hem patit confinaments i moments d’incertesa, però ens hem tornat a veure el somriure sense mascareta, ens hem pogut tornar a abraçar i compartir moments junts.

Com sempre hem dit adéu a una nova promoció de l’Escola Poblenou i durant l’últim dia els hem volgut fer un homenatge tant les famílies, com l’equip docent, com la resta d’alumnat de l’escola.

Hem gaudit de poder tornar a ballar tots junts al pati convidant a les famílies, i el temps ha fet que les activitats de comiat de sisè les féssim al teatre. Us desitgem un bon viatge carregat de bones experiències i records tan bonics com els que ens deixeu a nosaltres!

I hem acabat la festa fent l’entrega d’orles i passaports a la ESO. Molta sort!!!