Dia Internacional de la Dansa

Avui, 29 d’abril, és el Dia Internacional de la Dansa. Com ja sabeu, els alumnes de 2n participen cada any a l’activitat Dansa Ara promogut pel Consell de l’Esport Escolar de Barcelona. Aquest curs tenien prevista la ballada conjunta al Palau Sant Jordi el dia 21 d’abril, però degut al confinament i l’estat d’alarma pel COVID-19, s’ha hagut de suspendre.

Ens van proposar a totes les escoles participants si volíem implicar a les famílies encara que fos de forma telemàtica, fent que es gravessin a casa ballant una de les danses.

Avui dimecres 29 d’abril, #DiaInternacionalDeLaDansa, a les 18h de la tarda per Betevé s’emetrà el programa especial sobre Dansa Ara a Casa que ens heu ajudat a construir. Volem que tots pugueu ballar davant la pantalla la Frase de Moviment i la dansa del Mambo! Aquest és el seu espot: