Concert de Nadal 2022

Esperem que totes les famílies hagueu gaudit dels tres concerts de Nadal que hem compartit amb vosaltres al llarg de l’última setmana. Després de dos cursos sense poder trobar-nos presencialment ens ha fet una especial il·lusió preparar-los, i hem gaudit moltíssim interpretant-los!

Per qui no pogués assistir, o vulgui guardar-lo com a record, ja sabeu que a la carpeta del Google Drive de Festes d’escola els teniu en alta qualitat per poder descarregar (recordeu entrar amb l’usuari i contrasenya de l’alumnat).