Concert de Nadal 2021-22

Aquest any hem preparat el nostre concert amb moltíssima il·lusió pensant en tornar a tenir a totes les famílies gaudint d’aquesta activitat amb nosaltres. Malauradament no ha pogut ser així per circumstàncies actuals de la pandèmia, però no hem volgut deixar de fer el concert, i el volem compartir amb tots i totes vosaltres!

*Com podeu veure, a dia d’avui falta el grup de P3 A perquè estaven confinats en el moment de la gravació, però al mes de gener farem la seva gravació, no volem que deixin de gaudir del seu primer concert a la nostra escola!

En aquesta carpeta trobareu tots els vídeos per poder descarregar-los. Recordeu que haureu d’accedir amb l’usuari i contrasenya de l’alumnat!