Comiat de 6è juny 2020

Fa unes setmanes semblava que el món s’havia parat, però no, no ho ha fet, i ha arribat el final d’aquest curs tan poc “normal”. Hem fet tot el possible per mantenir el contacte amb tot l’alumnat tot i que no sempre ha estat fàcil, hem volgut compartir tasques i reptes per continuar aprenent des de casa, hem fet videotrucades col·lectives per no perdre el contacte amb i entre vosaltres, … Però ha arribat el moment, ja sabem que el proper curs, amb normalitat o sense, no tornarem a estar junts a dins d’una aula.

Cada final de curs ens posem tots sensibles i dediquem l’última setmana a fer activitats de comiat, preparem un ball i una cançó per “regalar” a la resta de companys i companyes de l’escola, ens fem abraçades i plorem junts, … Aquest curs tot està anant del revés, tot plegat és una mica estrany i difícil de gestionar, però m’alegro que alguns de vosaltres hagueu trobat el temps, els ànims i les ganes de voler fer el vostre regal de final de curs a tothom, encara que sigui des de casa.

Aquí us deixo la vostra orla virtual (no hi ha hagut temps ni manera de gestionar que tothom pogués fer el seu vídeo de comiat com altres anys, però no us quedareu sense l’orla!), i el vostre regal: un ball i una cançó, com sempre, com si la situació fos “normal”.

Gràcies per l’esforç que heu fet aquests mesos,  i us desitgem que el futur us porti grans il·lusions i esperances, molta sort a la vostra nova etapa, i fins aviat!

I aqui teniu les imatges del comiat. Bon estiu i bones vacances!