Espais a Educació Infantil

Com ja sabeu aquest trimestre hem començat a posar en pràctica el projecte d’espais d’aprenentatge al cicle d’educació infantil.

És un projecte que ens fa molta il·lusió, de moment, només podem dir que ha tingut una acollida meravellosa entre els nostres infants.

Els Espais són els següents: “Laboratori del món”, “Digui-digui”, “Joc de viure”, “Mirades”, “1-2-3 acció”, “En construcció” i l’espai “Do-Re-Mi”.

Al llarg d’un matí i una tarda a la setmana, els infants poden triar lliurement l’espai on volen jugar. Cada espai està ambientat amb una temàtica que ofereix diverses propostes obertes i lliures.

Els infants esperen amb molta il·lusió els dies dels espais. Arriben amb moltes ganes de fer i s’engresquen ràpidament, cadascú pot escollir i descobrir, entre moltes i variades propostes, què és el que més li agrada. A més a més, poden compartir aquest moment amb els seus amics i amigues d’altres classes. L’aprenentatge a partir del seu interès i de les seves necessitats ens està permetent conèixer molt més als nostres petits i així començar a pensar en nous projectes que facin créixer la nostra escola.

1. Familia Camacho Terán

Impressionant!!!
    Ens ha encantat a tota la família, però sobretot a l’Aniol…
    En alguns espais fins i tot em quedaria jo mateixa a gaudir-los!!!
    Gràcies per la feina, per la vostra implicació i per acompanyar als nostres fills en aquest camí de l’aprenentatge!!!