Carnestoltes 2019

Aquest any hem fet coincidir les Jornades Culturals amb la setmana de Carnestoltes perquè el tema triat, el circ, donava molt de joc. Aquí teniu un recull de les activitats de la setmana:

Arribada del Carnestoltes

El dilluns 25 va arribar el Carnestoltes acompanyat d’una batucada i els alumnes de 6è van cantar el pregó.

Consignes de la setmana

Taller de maquillatge

Els nens i nenes de 5è i 6è van dedicar una tarda a maquillar-se entre ells per practicar i poder pintar a la resta de companys de l’escola la tarda del dijous.

Rua de carnaval

El divendres els alumnes d’educació Infantil van venir disfressats i van fer una rua pel pati i un Photocall amb el Carnestoltes.

Carnaball

5è i 6è han preparat aquests fantàstics balls per mostrar a tots els seus companys. Moltes felicitats!!!