Calendari de tardor

La setmana que ve celebrarem la castanyada, i encara no hem escoltat cap cançó de la tardor. Durant aquesta setmana escoltarem aquesta cançó de la Dàmaris Gelabert que es diu “Calendari de tardor”

I comencem amb les preguntes per escollir la de la propera setmana: sabeu quin dia va començar la tardor i quin dia acabarà?

Si sabeu la resposta la podeu deixar en els comentaris amb la vostra proposta de cançó per escoltar a les entrades i sortides.

1. Bruno Güell Sancho 2on

La tardor comença el 22 de setembre i acaba el 21 desembre, està al dossier de la tardor què vam fer.
    Vull la cançó “el cor em fa bum bum” del Super 3.
    Gràcies.