Actuacions de Sant Jordi 2024

El dimarts 23 a la tarda vam celebrar els Jocs Florals a l’escola. Educació Infantil ens va cantar i ballar unes cançons ben divertides i Cicle Inicial ens va recitar les seves endevinalles i els seus contes inventats.

Actuacions de Sant Jordi 2024

Durant el dimecres 24 l’alumnat de 6è va fer tres passis de l’obra de teatre musical “La nostra llegenda de Sant Jordi”. Aquí us compartim el vídeo de l’última sessió, la que van fer per les seves famílies. Volem felicitar a tot l’alumnat d’aquest grup per la feina feta i la bona estona que van fer passar a tots els seus companys i companyes de l’escola!