4t Protegim les escoles

PROJECTE DE MILLORA DE L’ENTORN ESCOLAR

INCORPORANT LES PROPOSTES DELS NENS I NENES DE 4T

Des del departament de Barris Educatius de l’IMEB la nostra classe ha estat escollida per fer una diagnosi de necessitats que té l’entorn de l’escola i per això hem fet la següent  ACTIVITAT :

1. Sortir al carrer i explorar l’entorn de l’escola, sobretot l’espai d’entrada i sortida del centre .
  2. Mirar l’exterior pensant no només com un espai de transit, sinó com un espai important en el moment d’arribar i marxar de l’escola i com es connecta amb el barri.
  3. Recollir la percepció dels infants sobre l’entorn, les seves necessitats d’usos i espais i les seves propostes de millora.
  4. Elaborar un informe amb els resultats perquè els arquitectes puguin incorporar les nostres propostes en el  projecte : PROTEGIM ESCOLES.

Clica a sobre la imatge per veure el recull de fotografies de l’activitat

PROTEGIM ESCOLES és la transformació de l’entorn de l’escola, posant al centre la seguretat i el benestar dels nens i nenes a través de diverses accions:

• Pacificació del trànsit en l’entorn escolar.
  • Millora dels accessos a les escoles.
  • Ampliació de les zones d’estada i del verd, incorporant nou mobiliari urbà: bancs, jardineres…