Sortida de Primavera!

El darrer dia del segon trimestre la Comunitat de Mitjans i Mitjanes vam realitzar una sortida a la zona de Can Roca. La sortida va durar tot el dia i ens hi van acompanyar els mestres de la nostra Comunitat i algunes monitores del centre.

Vam sortir de l’escola cap a dos quarts de deu del matí i vam aturar-nos a esmorzar a la Plaça de la Serralada per a agafar forces. Una vegada vam acabar d’esmorzar, vam emprendre el tram final fins a Can Roca.

En arribar a Can Roca, l’alumnat de primer va anar al bosc a observar arbres i arbusts i van realitzar fotografies amb els iPads, mentre que l’alumnat de segon va dirigir-se al Mirador de les Roques Blaves per a fer un dibuix al natural. L’alumnat de tercer, en canvi, va realitzar un recorregut més llarg: van dirigir-se a un zona des d’on es podia observar Esparreguera des de dalt, van fer creacions de LandArt i tot seguit van anar cap al Turó de les Ginesteres. Finalment, de tornada a Can Roca, van poder apreciar les Roques Blaves des del camí.

Després de dur a terme aquestes activitats, ens vam reunir de nou a un bosc molt agradable al costat del pícnic de Can Roca i vam dinar tots plegats. A mida que l’alumnat acabava de dinar, podia gaudir d’una estona de temps lliure fins l’hora de marxar.

Va ser un dia ben especial per poder compartir amb tots i totes les membres de la comunitat alhora que vam poder gaudir d’un dia esplèndid a la natura del nostre poble.

Entreu als Classrooms de la vostra aula per veure totes les fotos d’aquesta sortida.