Setmana de la Ciència

Els  i les alumnes de 6è de l’escola hem participat de les activitats emmarcades en la Setmana de la Ciència d’enguany que ha organitzat l’institut El Castell.

El passat dimarts dia 15 de novembre vam assistir a un taller organitzat pels alumnes de 4t d’ESO. En aquest taller vam poder construir un cotxe amb material reciclat que es desplaçava gràcies a la força de l’aire. Vam poder experimentar una de les teories de Newton a través del mètode científic.

A més va ser una fantàstica oportunitat per a conèixer el que podria ser el futur centre on alguns i algunes estudiaran el curs vinent.