Nous espais a l’escola

Benvolgudes famílies,

Amb molta il.lusió us informem que hem dissenyat amb amor dos nous espais a l’escola:

1. Espai d’espera per a les famílies.

Està ubicat a l’entrada principal de l’escola, esperem que us hi trobeu còmodes mentre espereu per recollir els vostres fills/es, esperant el/la mestra per fer una entrevista… Hem pensat que calia un espai acollir, amb caliu i comfortableEsperem que així sigui.

2. Espai per mostrar l’EIX d’escola del curs.
Ens l’hem imaginat com un espai viu que s’anirà nodrint i modificant en funció de les propostes i activitats vinculades a l’Eix de cada curs escolar. Enguany el nostre Eix ArRelats ens proposa descobrir i aprendre aspectes de la cultura, de l’entorn natural i social, de la història de la nostra estimada vila: Esparreguera.

1. Vanessa

Que bonic! m’agrada molt, és molt acollidor. I l’espai viu amb l’eix d’arRelats donarà encara més vida a l’escola!
      Moltes felicitats!!