Dia internacional contra la violència de gènere

Els alumnes de la classe de 6è “Junts en contra” us volem informar que el dissabte 25 novembre es celebra el dia internacional contra la violència de gènere.

El cap de setmana del 25 de novembre l’Ajuntament d’Esparreguera commemora el 25N amb diverses activitats educatives per reclamar l’erradicació de totes les violències masclistes i exigir la igualtat efectiva entre dones i homes.

• Es faran activitats contra la violència de gènere que seran:
  • Taller d’autodefensa feminista per a joves i dones, el dijous 23 de novembre a les 5 de la tarda, a la sala d’actes de Can Pasqual.
  • Taller d’eines coeducadores per la tal prevenció de violències masclistes el 27 de novembre a les 5 de la tarda a la biblioteca de l’escola Mare de Déu de la Muntanya.
  • Ràdio Esparreguera emetrà una programació especial.
  • El punt jove ha programat diverses activitats durant tot el mes.