Històries per un forat

Com cada any, des de la nostra biblioteca de l’escola se’ns proposa una activitat d’animació a la lectura que ens encanta. Es tracta de despertar la nostra imaginació i curiositat per una història només veient un petit trosset de la portada.

Veiem algunes imatges de la nostra aventura…

Primer, anem a buscar el nostre llibre al vestíbul de l’escola i ja comencem a pensar idees sobre el seu contingut.

A l’aula disposem un pot on anar deixant les nostres hipòtesis de la història per escrit.

Després d’uns dies traiem les hipòtesis del pot, les compartim i les classifiquem.

Finalment obrim el paquet i traiem el llibre. Veiem que es tracta d’un llibre de biografies de dones que han fet història. En llegim una i la resta les deixem per moments de lectura lliure a l’aula.