EL PATI: UN ESPAI AMB INFINITES POSSIBILITATS

M’agradaria dedicar aquesta entrada a fer un recull de les tantes possibilitats de joc i d’aprenentatge en un lloc tan especial com el PATI DE L’ESCOLA.

Ja sabeu que fa uns cursos que vam estar pensant i remodelant el nostre pati, afegint nous espais on hi tinguéssin cabuda diferents aspectes. Malgrat que aquest curs, tenim molt fraccionat cada espai del pati, tenim la possibilitat de trobar diferents activitats segons l’espai on ens toca. I el més important: fer COHESIÓ DE GRUP!

D’una banda, l’espai d’esbarjo és un espai on esmorzem en rotllana plegats i plegades i després podem jugar amb els nostres companys i companyes del nostre grup-bombolla; que ja us avancem que en el nostre cas diem que som UNA TRIBU.

D’altra banda, en altres moments hem estat al pati fent diverses activitats d’ensenyament-aprenentatge gaudint de l’espai exterior.

I és que és fantàstic passar estones plegats i plegades jugant, divertint-nos, coneixent-nos, aprenent i sobretot creixent junts!

Us faig un petit recull d’allò més simbòlic i interessant que hem fet durant aquests dos trimestres.

En aquest link podeu veure moltes més fotos de diferents moments al pati.

De ben segur que durant el tercer trimestre també aprofitarem els espais exteriors de l’escola per seguir fent activitats!