Sortida al delta del Llobregat

Hola benvinguts i benvingudes, som la Muriel i la Júlia de 5è B.

L’altre dia a primera hora vam veure que els nens i nenes de 5è curs de la escola Pau Vila van anar a visitar el Delta del Llobregat concretament a la ciutat del Prat.

Està al costat de l’aeroport.

Allà  els hi van explicar un tou de coses sobre els Ecosistemes i els Animals que hi habiten allà com el Bernat pescaire i una Au aquàtica i van escoltar el sorolls dels animals que s’hi allotgen on viuen, i van pujar a una torre per veure la superfície del Llobregat. També van fer un punt de llibre amb coses que es van trobar per la platja i van observar les aus.

Quan van acabar la visita vam tornar a agafar el bus per anar a dinar al Parc Nou del Prat del Llobregat.

Finalment quan van acabar de dinar vam pujar al Bus i vam tornar a l’escola a Esparreguera.

Si voleu veure les imatges d’aquell dia podeu anar al Classroom de 5è B.