VISITA A LA BIBLIOTECA MUNICIPAL L’ATENEU

Divendres 20 de gener els i les alumnes de 4t de l’escola vam visitar la biblioteca del nostre poble.

La dinàmica que ens van proposar va ser molt interessant.

Per classificar els llibres de coneixements fan servir uns codis internacionals que serveixen  per diferenciar les diverses temàtiques. Per exemple si volem buscar alguna informació en  els llibres de CIÈNCIES NATURALS, aquests han de tenir el 5 al seu codi i els d’ART han de tenir un 7.

És una forma molt àgil i fàcil de trobar informació sobre qualsevol tema. I el més curiós de tot, és que aquest sistema el podem utilitzar a qualsevol biblioteca del món que vulguem visitar.

Us deixem aquesta imatge perquè pugueu veure com és aquest codi.