XOCOLATADA SOLSTICI D’HIVERN

El passat 15 de desembre vam celebrar el solstici d’hivern amb la tradicional Xocolatada. Aquest any l’eix d’escola és “Creixem cuidant” i per això hem volgut cuidar i ajudar algú proper. Vam fer una recollida de fons per a Llerre by Jordi. En Jordi és el fill d’una extreballadora de l’escola i té una malaltia rara. Per aquest motiu van crear aquest projecte amb l’objectiu de recaptar fons per la investigació d’aquest tipus malalties.

La tarda va començar amb un discurs dels delegats i delegades. Ens van presentar els noms de les aules, els lemes escollits i la decoració de la porta de cada grup.

Tot seguit, tota la comunitat vam cantar la cançó “Tens un amic” de Gossos:

Després, vam gaudir de la xocolata. Molt a prop, hi havia les guardioles destinades al recapte de fons. Es van recollir 412,50 euros!

Moltes gràcies per la vostra col·laboració, famílies!