S’apropa la MOSTRA DE LA PRIMAVERA!

En arribar a l’escola dilluns, els i les alumnes van trobar una carta a les aules amb una sorpresa: el Drauvil i la Drauvilina els havien preparat un àlbum de cromos d’Esparreguera! I és que aquest any estem més ArRelats que mai!

Per a aconseguir els cromos i els àlbums han hagut de passar diferents reptes durant la setmana, com per exemple:

A la Comunitat de Petites i Petits han hagut de confegir el nom de diferents aules:

A la Comunitat de Mitjanes i Mitjans han hagut de completar un “rosco” amb diferents paraules referents a Esparreguera:

A la Comunitat de Grans han desxifrat el valor de imatges relacionades amb el poble per poder resoldre unes operacions matemàtiques:

S’ho han passat d’allò més bé, però encara els falten quatre cromos. Per a poder aconseguir-los s’han de passar els reptes que es proposaran el proper 27 de maig durant la Mostra de la Primavera, per tant, us convidem a totes i a tots a venir a gaudir del dia, dels reptes i a acabar la nostra col·lecció “Made in Esparreguera”!