CAMÍ A L’ESCOLA

El 10 de novembre vam anar a veure una obra de teatre al teatre de la Passió que es titula  CAMÍ A L’ESCOLA .

Aquí us deixem un enllaç amb un trailer:   https://youtu.be/8pfKwuQb98Y

Vam anar amb 5è i nosaltres ( 6è ) hi havien més escoles d’Esparreguera. Quan vam entrar  ens van dir que ens sentéssim a la part esquerra del teatre.

Va començar l’obra de teatre! Comença amb les tres nenes dins d’una tenda de campanya.

L’obra de teatre explica la història de tres noies que van a l’escola i el camí  per elles no ha sigut gaire fàcil. Una d’elles va amb una cadira de rodes, això complica molt més el camí.

Aquestes últimes setmanes hem estat mirant la peli i fent un dossier . Ens hem fixat que l’obra de teatre només explicava un història ( hi ha quatre històries ) .

Ens ha servit per adonar nos que som molt afortunats i afortunades de poder venir tots els dies a l’escola sense obstacles.

Alba i Xaira

Reporteres 6è B