BENVINGUTS I BENVINGUDES A LA COMUNITAT DELS GRANS

El passat divendres dia 10 de novembre ens vam trobar tot l’alumnat de la Comunitat dels Grans al gimnàs de l’escola amb motiu de donar la Benvinguda als companys i companyes de 4t.

En aquest acte, es van dur a terme diferents accions:

Per començar, vam fer pujar l’alumnat de 4t a l’escenari mentre 5è i 6è els aplaudien. Seguidament es va fer la lectura d’uns textos de Benvinguda per part dels infants de 6è i per acabar es van reunir en petits grups i es va fer entrega d’uns clauers que havien estat preparant els companys i companyes de 5è així com un pòster en que es podia llegir:

BENVINGUTS I BENVINGUDES A LA COMUNITAT DELS GRANS

Tot seguit vam anar cap al pati on vam poder gaudir d’una estona de joc lliure tots i totes plegats i plegades.

Podeu anar als vostres classrooms per veure més imatges d’aquell dia.