8M EL DIA DE LA DONA AL PAU VILA

Avui, dia 8 de març, hem celebrat el dia de la dona a l’escola. Ho hem fet mitjançant un acte molt emotiu i amb molta força que ens han preparat les alumnes dels grups de 6è.

Per fer-ho, ens hem reunit tota la comunitat educativa al gimnàs de l’escola.

Allà han fet un discurs on deien frases com: “Aquest any som l’exemple de l’escola. És el nostre últim any, i per això volem deixar empremta.” “Som les noies del Pau Vila i com totes les dones tenim drets!” o “Us volem dir que no us ataquem, sinó que us conscienciem!”.

Tot seguit, han expressat diverses situacions masclistes que han viscut com a nenes i han fet un acte simbòlic deslliurant-se de les mans que portaven enganxades pel cos, amb la finalitat d’acabar sent unes dones lliures i respectades.

Des de l’escola volem agrair la vostra iniciativa. Gràcies per haver-nos regalat un acte tan bonic i emotiu. Sou un gran exemple d’empoderament per a tota la comunitat!