Patis de Tardor

El passat dissabte 25 de novembre, va tenir lloc la  jornada “Patis de tardor” impulsada per la comissió mixta de l’escola, PatuSostenible.

Va ser una jornada matinal que, agafant el relleu i sota el lema  “Cuidar els nostres espais és cuidar-nos”, va aplegar a famílies, infants i adults, de diferents grups-classe, mestres i personal de temps de migdia.

L’objectiu de la trobada era molt ambiciós i hi havien diverses línies d’actuació

La Terrassa, alguns espais interiors, el Pati gran, el pati de petits, el jardinet.

Vam fer molta i molt bona feina! i un cop més va ser una experiència molt enriquidora, plena de bona energia, que ens ha servit, a banda de millorar la nostra escola, per conèixer-nos més enllà de les relacions de famílies, alumnes, monitores i mestres, i poder continuar creixent i enfortint llaços com una comunitat que batega junta.

Des de la Comissió volem agrair a totes les famílies, alumnes, monitores, conserges i mestres que van fer possible la jornada.

Per totes aquelles famílies que no vàreu poder assistir, i aquelles que heu pogut gaudir i voleu repetir… Estigueu atentes a properes convocatòries…

Anirem informant!

Comissió Patusostenible