LA CANTÀNIA

Un dels projectes musicals més especials que duem a terme a l’escola és el de la Cantània.

Una experiència musical i situació d’aprenentatge màgica i emocionant, que es treballa al llarg de tot el curs de 4t des de l’àrea de música però també des dels àmbits de llenguatge, plàstica, expressió corporal i valors.

La cantata d’enguany ha estat ” Les portes del món“, i explica l’aventura d’una nena cega que vol recórrer el món i com amb el seu pare descobreix, d’una manera ben original i autèntica, músiques, cultures d’arreu del món i fins i tot una mica més enllà.

El projecte acaba representat a l’Auditori de Barcelona, que és la culminació de tot el procés en un escenari d’ensomni, compartint amb 800 companys i companyes d’altres escoles, mestres, músics.. i famílies.

A l’escola van venir a que els hi expliquéssim tot aquest projecte a la televisió de l’Hospitalet, i aquí us deixem el clip per tal que veieu una mica del dia a dia i l’oportunitat que suposa aquest projecte.