Renovació Consell Escolar 2023

Comunitat del Patufet,

enguany tenim eleccions per a renovar alguns membres del Consell Escolar d’escola!!!!

Com ja sabeu el consell escolar és un espai on tots els estaments de l’escola construïm i aprovem tot el que passa en el nostre centre.

Estem buscant voluntaris que ens donin un cop de mà en aquesta missió de continuar treballant en el projecte de l’Escola Patufet Sant Jordi.

A continuació teniu un document d’escola amb la informació concreta i a més també podeu consultar la informació proporcionada pel Departament d’Educació a través d’aquest enllaç.

Calendari:

Del 6 al 13 de novembre 2023 Revisió i consulta del cens electoral. Estarà exposat a l’entrada
principal de l’escola.
Horari consulta: tota la jornada escolar.
10 de novembre 2023 Inici del període de presentació de les candidatures a la
Secretaria de l’escola o per correu electrònic.
Del 13 al 15 de novembre 2023 Possibles reclamacions del cens electoral per correu electrònic.
Sorteig per designar els membres vocals de la mesa electoral
del sector famílies.
17 de novembre 2023 Publicació cens definitiu
Data límit de presentació de les candidatures.
20 de novembre 2023 Proclamació i publicació de les candidatures.
24 de novembre 2023 Dia de les votacions al Consell Escolar sector famílies.
Lloc: Entrada principal de l’escola.
Horari: De 8:30 a 9:30 i de 16 a 17:30h.

Anima’t, entre TOTES i TOTS, fem créixer l’escola!!!!