Presentació Escola 24-25

Benvolgudes famílies,

Reserveu-vos un lloc a les vostres agendes per poder venir a les jornades de presentació de l’escola seran els propers dilluns 19 i dimarts 20 de febrer de 2024, de 15:15 a 18:00h (aprox).  Us hi esperem per explicar-vos qui som, com funciona l’escola i la nostra comunitat educativa.

Us facilitem el formulari d’assistència a les portes obertes

Us demanem que us organitzeu per venir sense filles i/o fills, ja que aquesta primera trobada està pensada només per a adults.

Més endavant, una vegada ja sapiguem els alumnes matriculats, ja farem una trobada on haureu de venir amb els vostres fills i filles per que vagin coneixent l’escola.

Per últim, us recomanem alguns articles amb diverses idees per si fossin del vostre interès.

Què cal tenir en compte per triar escola?

Com triar l’escola més adequada?

El mal de cap de triar escola.

Com triar escola.

La decisió final (escrit del Departament d’Educació):

Amb tota la informació, com a família, heu de tenir clars quins són els aspectes que considereu més importants; valoreu totes les opcions i escolliu el centre que més compleixi amb les vostres expectatives.  Un cop prengueu la decisió, confieu que heu triat la millor escola per a la vostra filla o fill, confieu en el centre i confieu en l’equip professional que hi ha.  A l’escola tothom treballa perquè l’estada del vostre fill o filla sigui feliç i pugui desenvolupar-se i créixer com a persona, tot promovent-ne la igualtat d’oportunitats, i afavorint-ne l’equitat, la cohesió social i la convivència.”

La comunitat de l’escola Patufet Sant Jordi – Francesc Batallé i Aragonès
Aneu a la barra d'eines