LA VOLTA AL MÓN DE LA FÚVER

Benvolgudes famílies i mestres de la Sínia,

La Fúver ens ha demanat ajuda per fer un viatge i no se li ha passat res més pel cap que: FER LA VOLTA AL MÓN! Necessita la nostra col·laboració perquè no podrà avançar si no l’ajudem a sumar quilòmetres.

La idea és que quan realitzeu activitats físiques en família durant els caps de setmana o festius com per exemple: fer excursions a peu, sortir a còrrer, anar en bicicleta, en patins o patinet, ens ho feu saber. Serà tan fàcil com  deixar els dilluns a la buista que hi haurà a l’entrada de l’escola (per on entren els alumnes de Cicle Superior i P5) una fotografia de la sortida o activitat especificant a la part els quilòmetres recorreguts. Clica aquí per saber com presentar la FOTOGRAFIA.

Totes les imatges que recollim les anirem penjant al mural que hem fet al gimnàs i quan la Fúver hagi arribat al final d’una etapa us les compartirem a la web de l’escola.

Els objectius d’aquesta proposta són fomentar l’activitat física en família i la participació de tota la comunitat educativa en projectes d’escola.

Si la voleu més informació cliqueu aquí: Fúver !  Us sorprendreu ?

La Fúver està molt il·lusionada d’aquest gran viatge que començarà, esteu preparats i preparades per ajudar-la?

Si teniu ganes de pintar aquí us deixem amb uns dibuixos de la nostra Fúver ben divertits fets per l’Oriol Espinal:

Poc a poc anem sumant quilòmetres. Aquí teniu les notícies que ho expliquen: