Concert de Primavera

Coincidint amb la Setmana Cultural, tots els alumnes de primària de l’escola participen en un concert obert a les famílies que té lloc a l’auditori de l’Ateneu de Cerdanyola. Cada nivell interpreta dues cançons que acostumen a estar relacionades amb un tema que fa de fil conductor. Les cançons que es presenten es treballen al llarg del curs amb la veu i altres instruments per a deixar-les a punt per al dia especial del concert. Els més grans de l’escola ens acostumen a cantar una cançó de propina, que escullen ells mateixos, com a comiat després de 9 concerts a l’escola. És un dia molt important per a tots els cantaires, on veuen compensat el treball i l’esforç del dia a dia. Passem una bona estona plegats amb els alumnes com a músics protagonistes!