Més de 300 km recorreguts!

Benvolgudes famílies!

Abans de res, desitjar-vos que tingueu molt bon any 2019!

Durant aquestes vacances d’hivern, la Fuver ens ha comunicat que ja ha recorregut 341km gràcies a la vostra empenta! També ens ha informat que la seva primera etapa serà fins a Paris i que té moltes ganes d’arribar!

Ens ajudeu aconseguir que arribi el més aviat possible? Només ens falten 600km per arribar a Paris.

Durant el mes de Gener l’alumnat de l’escola ja podrà trobar penjades les imatges que heu anat portant al mes de desembre, i esperem que aquests dies ens arribin moltes més a la bústia de la Fuver que podeu trobar a l’entrada de lescola.