Les FORMIGUES COOPERATIVES de 4t ens acomiadem fins l’any vinent!

Treball en equip, imaginació al poder,  compartir reptes, conèixer altres escoles i compartir amb elles la tasca feta… d’això ha anat el projecte de Formigues Cooperatives. L’alumnat de 4t ha creat uns reptes a Educació FÍsica i els ha fet arribar a l’escola Doctor Salarich de Vic i escola Can Mata de Sant Cugat, i nosaltres hem rebut els seus i hem gaudit molt fent-los.

Us volen compartir ELS REPTES per a que els pugueu llegir o per si voleu practicar-los amb la família, segur que passareu una estona divertida i entretinguda!

També us ensenyem el VÍDEO de comiat que els han fet a les escoles que han participat.