Proves Cangur

Un altre any més, els nostres alumnes de CS1 i CS2 han participat en les proves Cangur. El Cangur és una activitat matemàtica impulsada per la societat internacional “Le Kangourou sans Frontières” per estimular i motivar una àmplia majoria de l’alumnat, i que a Catalunya organitza la Societat Catalana de Matemàtiques.
Amb un format de concurs, l’objectiu autèntic del Cangur és que l’alumnat participi i dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics.
Només es fan públics els noms del 5% dels alumnes amb millor puntuació de la classificació global de Catalunya.
Des de l’escola volem agrair a tots els alumnes la seva participació i implicació en aquest concurs matemàtic, que curs darrere curs està més consolidat al nostre centre.
En aquesta edició, les alumnes Sandra Li (CS1) i Laura Garcia (CS2) estan dins d’aquest 5% dels alumnes amb millor puntuació de la classificació global de Catalunya. ENHORABONA!

dis14

scmlogo