PETITS. ACTIVITATS AMB LES FAMÍLIES

L’activitat amb les famílies esdevé una forma de convidar a les famílies a participar en el nostre projecte pedagògic, ja que creiem que és important que els dos contextos educatius més propers dels infants, l’escola i la família, treballin de forma conjunta. D’aquesta manera, s’afavoreix la interacció família-escola, s’estableixen lligams afectius entre els infants i els adults propers (mestres, famílies pròpies i la dels altres companys/es), i es creen relacions de confiança entre el món escolar i el familiar.

-a P3 es fa l’activitat de l’Explica’m, on les famílies poden venir a explicar-nos alguna experiència en un viatge, la seva professió, algun animal de companyia, un conte especial, per posar algun exemple. Aquest primer trimestre, a la classe de les Orenetes han vingut les famílies del Guim, l’Efrén, el Xavi, la Chloe i l’Abril. I a la classe dels Pardals les famílies de l’Aran, la Quima, el Biel, la Bet, el Pol, la Mia i el Nil.

-a P4 es fa l’activitat del Conte de la Setmana; hem gaudit de diferents contes on pares, mares i fills han estat protagonistes de les històries que explicaven. De la classe dels Eriçons han vingut les famílies de l’Aleix, la Martina, la Naia, el Quim, la Juliet, l’Aina C. i l’Ivan. I de la classe de les Guineus hem rebut les famílies del Pol, el Joan, el Marc, la Berta i el Joaquim.

-a P5 es fa l’activitat de la Bossa Aventurera, que ens ha portat a conèixer moltes temàtiques, ja que cada nen ha fet una exposició sobre algun tema on ell/a és un expert o experta. A la classe de les Granotes han participat l’Alma, el Carlos, la Carla, l’Aina, l’Ian, el Max, la Paola i la Natalia. I a la classe de les Tortugues han exposat la Mireia, el Nico, l’Ian, el Gaspar, el Jan, el Manuel i l’Agnès.