Mestres. SESSIÓ D’INTERCANVI D’EQUIPS DIRECTIUS DE LES ESCOLES DE NOVA INCORPORACIÓ AL PROJECTE CUEME

El passat 22 de febrer, els equips directius de 20 escoles participants en el programa Cultura emprenedora a l’escola (CuEmE) es van reunir a Barcelona per assistir a la sessió d’intercanvi per a equips directius. En aquest esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona, es van poder compartir aportacions, dinàmiques i reflexions destinades a enfortir la integració del CuEmE en els projectes educatius dels centres. En el nostre cas, va participar la Sandra Rodríguez, tutora de 5èB i mestra que actualment està portant a terme el projecte a l’aula.

A continuació us enllacem un article on es donen més detalls d’aquesta trobada.