SIEI. L’HORT DE L’ESCOLA

Aquest curs des del SIEI hem tornat a acceptar el repte de ser els encarregats de l’hort de l’escola. Des de l’inici de curs vam treballar de valent per posar en marxa el projecte després de l’estiu, perquè vam trobar l’hort ple de males herbes i amb molta feina per a fer. Gràcies Joan per la teva ajuda!

Entre tots i totes ens vam posar mans a l’obra i com que treballar en equip, posant cada un el nostre granet de sorra, és allò que millor se’ns dona, estem aconseguint uns bons resultats! Vam deixar els enciams, faves, alls i pèsols a punt per collir…!

A més a més, uns dies abans de marxar de l’escola, vam rebre una visita que ens va emocionar molt. Un noi que treballa fent de pagès a Caldes va venir a veure’ns per resoldre alguns dubtes que teníem i assessorar-nos sobre la feina que estem fent. El millor de tot va ser la sorpresa que ens va fer… Va venir amb el seu tractor i ens hi va deixar pujar! Moltíssimes gràcies Basi per la teva visita, hem après molt i hem estat molt contents i contentes!