L’escola participa al 9è concurs d’anglès interescolar “THE FONIX”

image002

Aquest any l’escola ha participat per primera vegada al concurs d’anglès interescolar “The Fonix”. El passat  27 de febrer de 2016 va tenir lloc a Barcelona la fase territorial, on l’escola hi va estar representada per l’Àlex Vilarasau, alumne de CS2A.

El concurs està organitzat per l’International House Barcelona, per la Fundació Catalana de l’Esplai i per la Secretaria General de Polítiques Educatives del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i pretén complementar els plans de millora de la llengua anglesa als centres educatius de Catalunya. S’organitza amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma, atesa la seva importància a la societat actual.

Des de l’escola volem agrair l’esforç de tots els alumnes  de CS2 que van participar a la fase local, que va tenir lloc a l’escola durant l’hora de L.Anglesa.

Restem a l’espera de saber els resultats de l’Àlex a la fase territorial per saber si podrà passar a la fase final.