Jornada de cloenda LECXIT

Ahir dia 26 d’abril voluntaris, infants, famílies i tot l’equip de coordinació del programa de lectura LECXIT ens vam trobar a la Sala Noble de Can Rius.

El Lecxit parteix de la base que el desenvolupament de la comprensió lectora és un element clau per aconseguir un bon rendiment escolar en totes les matèries. És per això que es treballa amb els diferents agents de la comunitat educativa i de l’entorn dels nens i nenes per afavorir aquesta comprensió lectora i reduir el fracàs escolar.

“El Lecxit és una bona eina per promoure l’èxit educatiu. És enriquidor tant per a l’alumnat com per als voluntaris, afavoreix la relació entre persones de diferents edats i la cohesió social”.

Gràcies a tothom, un any més!