Escola. SANT JORDI

El passat 23 d’abril vam gaudir d’una diada plena d’activitats!

A la franja “plantem”, els nens i nenes van transformar el pati de l’escola en un jardí ple de flors. Van fer servir els pneumàtics, els que hem utilitzat durant tot el curs per fer la separació de patis, com a testos; I a partir d’aquest moment, cada grup s’encarregarà de la cura de dos d’aquests pneumàtics, així entre tots, mantindrem el nostre bonic jardí.

A més a més, cada grup classe havia de trobar, entre els arbres del pati, quin era el conte que estava destinat per a ells/es. Els infants van poder gaudir d’una estona de lectura compartida, de descoberta de llibres, d’històries de superació, de transformació, d’amistat, ambientades en jardins o utilitzant la natura com a metàfora literària, que va finalitzar amb un moment de treball artístic. A aquesta activitat la vam anomenar “El jardí curiós”.

També vam poder recuperar “l’exhibició de danses tradicionals”. Els infants de 1r a 6è van poder compartir les danses que tant havien treballat durant les setmanes anteriors. Com que tots i totes no hi cabien al pati, mantenint la distància de seguretat, vam organitzar la mostra de danses en dues franges diferents.

Per últim, i tot i que en format virtual, vam rebre la visita de les famílies per a dur a terme el tradicional “Conta-contes familiar”.

A continuació us mostrem algunes imatges i vídeos dels moments que vam viure, esperem que us agradi!

Plantem

Un jardí curiós