Escola. PROJECTE MUSICOTERÀPIA

El projecte de musicoteràpia d’aquest curs ha arribat al seu fi i ens alegrem molt de poder compartir una mostra de les activitats de cada un dels grups que hi ha participat. Ha estat una experiència enriquidora per a tots/es i una proposta totalment inclusiva on cada un ha pogut participar des del respecte i la llibertat d’experimentar el que necessitava en cada moment.

Aquest ha estat un projecte coordinat amb l’Escola de música Joan Valls en el que han participat estudiants de música i la seva tutora, i han posat en pràctica els seus coneixements a través de propostes atractives i motivadores dirigides a cada grup aula. Tot i la dificultat inicial que suposava dur a terme les sessions online o bé dirigides per les mestres de l’escola i referents del SIEI, en coordinació amb l’Escola de música a partir del material que audiovisual que ens proporcionaven, podem dir que l’experiència ha estat tot un èxit.

Els nens i les nenes han manifestat que s’han divertit, han pogut guanyar confiança en ells mateixos i en els altres, han perdut una mica la vergonya i han pogut gaudir, relaxar-se…i sobretot aprendre.

Esperem que gaudiu tant com nosaltres amb aquest recull d’imatges!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *