Escola. LA MÀGIA DEL TIÓ

El Tió va arribar a l’escola ja fa alguns dies. El pobre estava mort de fred i, després de posar-li una manteta, l’hem estat cuidant i li hem donat molt menjar.

Després d’alimentar-lo amb peles de mandarina, de plàtan, trossets d’entrepà… El passat divendres dia 18 i el dilluns dia 21 el vam fer cagar!

Es nota que els nens i les nenes li han estat portant molt de menjar perquè, després de cantar la cançó hem picat ben fort, i, el Tió ens ha cagat un “regalet” molt dolç.

Ens ha agradat molt tornar a veure el Tió, esperem la seva visita l’any que ve. Aquí teniu unes quantes fotos perquè veieu com ha anat aquest moment.

GRUPS

1r