Escola. COMIAT SISÈ

Avui ha estat un dia ben especial, donem per tancat un curs excepcional per a totes i tots nosaltres. Tot i que vam començar al setembre amb molta incertesa, hem acabat molt satisfets i satisfetes en veure tot el que hem aconseguit portar a terme: Ens hem adaptat a totes les normes sanitàries, i tot i que hem hagut d’estar confinats en alguns moments, mai hem perdut les ganes de fer, d’aprendre, de riure i de passar-nos-ho bé.

A més a més, avui també hem acomiadat els nens i nenes de: Els Corredossos, la Presó i el Pont Romànic. Després de 9 anys a l’escola, els infants de sisè ens diuen adeu per iniciar una nova etapa: el pas a l’institut. Ha estat un dia carregat d’emocions, on les famílies, els mestres i els alumnes de l’escola hem pogut compartir aquesta diada tan especial, gràcies a tots i totes per ser-hi!

Nens i nenes de 6è, ha estat un plaer acompanyar-vos durant aquests anys i veure tot el que heu après i en el que us heu convertit! Com molt bé deien les lletres de les cançons que hem escoltat aquest matí, i que us han dedicat els vostres companys i companyes: Tot just començareu a recórrer diferents camins, i tot i que no sempre serà senzill saber cap a on heu d’anar, estem segurs que si seguiu el que us indiqui el vostre cor, arribareu molt lluny. I si en algun moment ho necessiteu, recordeu que teniu molts amics aquí, amb els que sempre hi podreu comptar per ballar la rumba de l’amistat! Que tingueu moltíssima sort, fins aviat!