ESCOLA. ACTIVITATS DE LA SETMANA

Iniciem una setmana plena d’activitats!  El dimarts, 11 se celebra el dia Internacional de la dona i la nena científica. Per aquest motiu, al llarg de la setmana, a totes les classes es portarà a terme una activitat científica amb plaques de Petri.

Dimarts, 11.  P5A Thermàlia. Taller de joies  // 1r. i . Activitat científica amb la col·laboració de na Roser Urreizti i en Guillem Plasencia, científics i pares de l’escola.

Dimecres, 12 P5B Thermàlia. Taller de joies.  //  4tB. Visita a la Biblioteca municipi  //  . Vacunació

Dijous, 13  . Visita a la fàbrica Hi Cone i la deixalleria (La Garriga)

Divendres, 14 3r. Sortida a l’Aquàrium (Barcelona)