ESCOLA. DIADA MATEMÀTICA

El passat dimarts 12 de novembre, tota l’escola vam celebrar la Diada Matemàtica. El tema central del dia va ser la geometria, i per comunitats vam portar a terme un munt d’activitats!

Els més petits van fer un taller anomenat Mengem Matemàtiques: esmorzem geometria. La finalitat d’aquest era fer conscients als infants de com la geometria forma part del nostre entorn. D’altra banda, també van fer racons matemàtics.

La Comunitat de Mitjans, al matí, va realitzar una gimcana pel poble de Caldes. Allà, els nens i nenes havien de construir una galeria fotogràfica a partir d’edificis i estructures que trobaven  a mesura que anaven resolent les diferents proves.

I per últim, la Comunitat de Grans va portar a terme una gimcana per l’escola on havien d’anar superant diferents reptes matemàtics. A més, van realitzar uns tallers de construccions d’estructures amb l’empresa KAPLA. Tota l’escola, fins i tot els pares, van tenir l’oportunitat de veure les diferents creacions. Va ser impressionant! Fins i tot destruir-les també va ser molt divertit!

Per últim, tota l’escola va decorar un cub per tal de crear un mosaic molt vistós.

La veritat és que va ser un dia xulíssim!