Escola. NADAL A L’ESCOLA MONTBUI

DECORACIÓ DE NADAL

Aquest any les activitats de Nadal giren entorn el lema “Bosc d’il·lusions”. Per aquest motiu, els alumnes han creat juntament amb les seves famílies uns arbres de Nadal per decorar els passadissos.

INTERCANVI DE POEMES

La darrera setmana abans de Nadal, és costum compartir el poema de Nadal que es treballa a la classe amb un altre grup de l’escola. Aquest curs, a causa de la situació que estem vivim, hem canviat una mica la manera de fer-ho. Tots els grups hem sortit al pati a fer l’intercanvi i hem gaudit veient els/les nostres companys/es recitar el poema que hem treballat amb tanta il·lusió.
A continuació, teniu una petita mostra dels moments viscuts. Esperem que gaudiu molt mirant-los.

EL PESSEBRE DE L’ESCOLA

És tradició a l’escola muntar un pessebre perquè tothom pugui anar a veure’l. Cada any, s’encarrega una comunitat diferent de portar-ho a terme. Enguany ha estat el torn de la Comunitat de Grans, que han decidit fer els personatges a partir de taps de suro tot posant molta imaginació i il·lusió.
A continuació us deixem una mostra de fotos perquè, encara que aquest any no el pugueu visitar en persona, el pugueu gaudir des de casa.

FEM CAGAR EL TIÓ

Ja fa uns dies que vam anar a buscar el Tió al bosc i el vam portar a l’escola. El pobre estava mort de fred i, després de posar-li una manta, l’hem estat cuidant i li hem donat molt menjar perquè es faci ben gran. Després d’alimentar-lo amb trossos de pa, peles de mandarina, galetes…el passat dimarts dia 21 i dimecres dia 22 el vam fer cagar!
Es nota que aquests dies li hem estat portant molt de menjar perquè, després de cantar la cançó i picar ben fort amb l’ajuda dels nostres companys/es de 6è, el Tió ens ha cagat a tots/es un regalet ben dolç.
Ens ha agradat molt tornar a veure’l i ja estem esperant amb moltes ganes la seva visita l’any vinent.
Aquí teniu unes quantes fotos perquè veieu com hem viscut aquest moment tan màgic.

MANUALITATS DE NADAL

A més de les activitats enumerades anteriorment, a les diferents classes s’han portat a terme petits tallers relacionats amb manualitats de Nadal: postals, punts de llibre, mandales, ornaments per l’arbre de Nadal… A continuació us deixem alguna mostra d’aquests treballs. Esperem que us agradin!