Comunitat de Grans. CELEBREM LA CASTANYADA!

Hola a tots i totes!

Aquesta setmana volem compartir amb vosaltres una galeria d’imatges molt divertides i engrescadores. Podeu observar com els nens/es de la Comunitat de Grans han portat a terme un escape room increïble. Hem estat tota la setmana molt entretinguts/es intentant resoldre enigmes/reptes relacionats amb llengua, moviment, matemàtiques i música.  Com a recompensa hem aconseguit unes castanyes que contenen unes lletres i, a finals de setmana, hem trobat cada classe les nostres castanyes. Què bones eren!

Aquest any, degut a la COVID la senyora Castanyera no ha pogut baixar de la muntanya, per això, hem decidit disfressar-nos nosaltres. La veritat és que ens ho hem passat d’allò més bé i segur que repetirem!

Per acabar, només volem agrair tant la participació del claustre com dels alumnes. Entre tots hem aconseguit que l’escola brilli i llueixi els colors de la tardor.

Moltes gràcies!

QUART: