Comiat 6è.

Avui ha estat un dia molt emocionant i especial, donem per tancada una etapa molt important acomiadant als nois i noies de 6è: els Corredossos, la Presó i el Pont Romànic. Després de 9 anys a l’escola, els infants de sisè ens diuen adéu per iniciar una nova etapa: el pas a l’institut. Ha estat un matí ple d’emocions, on famílies, mestres i alumnes de l’escola hem pogut compartir moments, paraules, cançons, somriures, abraçades plenes d’amor i, fins i tot, una batucada sensacional! Gràcies a tots i totes per ser-hi i fer-ho possible!

Nois i noies de 6è, gràcies per aquest temps compartit, ha estat un plaer acompanyar-vos durant tots aquests anys, veure tot el que heu après i en les persones en les que us heu convertit. Tal i com us hem dit aquest matí, si en algun moment ho necessiteu, recordeu que teniu molts mestres, molts companys i companyes aquí amb els que sempre hi podreu comptar. Que tingueu moltíssima sort en aquesta nova etapa que inicieu i fins aviat!